30 juni 2012

På setra






Ingenting er så vakkert som når naturen har pyntet seg selv








3 kommentarer:

  1. Hei hei :-)
    Så fine bilder! Det utemøblemanget var kjempe koselig (Hehehe sånn har jeg lyst på også).
    Det ser så fint ut oppe på setra di...må nesten ta meg en tur opp og hilse på en dag du er der! :-)
    Nå har jeg lagt bloggen din inn på lista mi, så nå kan jeg følge med :-) moro!!
    Ha en strålendes kveld! Vi snakkes!
    Klem

    SvarSlett
  2. Du må bare ta deg en tur..

    Utemøblementet er nok koseligere på bildet enn i virkeligheten...nå er det byttet ut med et nytt...men det lever videre som oppvaskbord ute.. Det var det veldig kjekt til :-)

    SvarSlett
  3. Hei så på bildene dine, og de var kjempe fine, hvor ligger setra hen da?? :-) kanskje jeg må ta meg en tur :-) fin blogg du har oxo klem fra Elin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)