04 april 2014

Koselig kveldsvisitt.....

Hver kveld nå så kommer rådyrene tuslende..
De er neimen ikke lette å få øye på -
de går nesten i ett med fargene i naturen...


De er veldig på vakt så det er såvidt jeg får tatt bilder av de -
de værer nok at det både er geiter her og ikke minst hund.
Så det er vel derfor de ikke tar noen sjanser.


De er nydelig :-)


Jeg er helt overveldet over alle som har vært innom
denne uken på bloggen :-)
Så gøy !!! 
Tusen takk til alle dere som er innom og leser -
det gir inspirasjon til å fortsette...
og tusen takk for alle hyggelige kommentarer.
Det setter jeg veldig stor pris på :-)


Da er det fredag og snart helg og
jeg ønsker dere alle en fin fin helg :-)

PS...vi holder på med et spennende prosjekt på gården om dagen -
jeg tenkte dere skal snart få en liten sniktitt....

2 kommentarer:

  1. Det ligner et eventyr, ser smukt ud, glæder mig at se om livet på Liseland.
    kram og god weekend.
    mormor danmark.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelige å høre - du får følge med utover, Mormor... Det kommer mye spennende på bloggen utover våren. Har et stort prosjekt på gang....som blir veldig fint :-)

      Ha en fin fin helg :-)

      KLem fra oss

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)