29 september 2012

En ny godstol

Denne godstolen var jeg så heldig å få kjøpt billig her om dagen - 
så nå har jeg endelig funnet en plass som jeg tror den kommer til å bli stående....
Tror - fordi jeg har en tendens til å ommøblere ganske ofte....


Tigergutt syns det er deilig å komme inn i varmen nå når høsten har gjort sitt inntog
 - her oppe i Telemark.
Etter en kald natt ute - liker Tigergutt å krølle seg sammen i godstolen.


 Når det i tillegg ligger et stort mohair-skinn oppi - da er det skikkelig digg..



Mamma vekkte meg med å ta bilder - så da får jeg opp og strekke litt på meg.....



he he...jeg har en tendens til å prøve alle knapper når jeg sitter å redigerer og prøver ut nye programmer på dataen - bare for å se hva som skjer..
ja ja og etter en del redigering....og alle knapper var prøvd - så endte jeg opp her...
Syns det ble litt kult bilde - ser nesten litt ut som en skisse...




9 kommentarer:

  1. Fytti stolen var jo helt super fin!! Godt kjøp!! :-)
    Fineste pusen også da :-)
    Og for en reser du er på biled redigering! Det der må du vise meg hvordan en får til! Ble jo så tøft!

    Må du ha en fin helg! :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Ja er sååå fornøyd med kjøpet.. Det beste var jo at det var 2 stoler med puffer .. Den andre har fått plass pÅ soverommet.. Veldig koselige stoler som glir rett inn hos meg :-)

    Ha en fin helg :-)

    Klem Lena

    SvarSlett
  3. De ble jo bare råååååå lekkre hos dere Lena, godt de fikk et koselig hjem!! Kos deg masse med dem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er så fornøyd med de - de passer så godt inntil resten jeg har..og som du ser er det blitt den nye yndlingsplassen til tigergutt :-)
      Så er veldig veldig fornøyd med kjøpet mitt :-)

      Slett
  4. En koselig krok!
    Må bare kommentere gardinkappen din. Den var nydelig! Og så koselig med det utrolig fine skinnet i kurvstolen. De er jo så fine de skinnene etter de skjønne geitene deres. Herlig!

    Ha en fiiiin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du har tatt turen innom :-)

      Gardinkappa er laget av min mamma - så den er jeg veldig glad i :-)
      Hun er en racer med heklenåla si - så jeg har flere skatter som hun har laget til meg...

      Så artig at du la merke til mohair-skinnet - akkurat dette er fantastisk flott...og er etter en bukk som het Minstemann" som vi har hatt siden han var liten... Nå gjør han nytte for seg i godstolen :-)

      Ha en fin dag !!

      Slett
    2. Men du! Jeg ville gjerne sendt deg en mail, men finner ikke email-adressen din her på bloggen. Kan du sende meg en mail så jeg får din? ;O)

      Lifehere@hotmail.com

      Ser frem til å høre fra deg :O)

      Slett
  5. Dette var knallfine bilder Lena :)
    Kjempefin stol du har fått deg og kroken ble kjempekoselig.
    Ser at pus har finne seg til rette :)

    Wibece

    SvarSlett
  6. Takk for det :-)

    Pus har fått seg ny yndlingsplass han....krøller seg oppi mohair-skinnet så fort han kommer inn om dagen...
    Så herlig att !!

    Ha en fin dag :-)

    Klem Lena

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)