15 februar 2013

Nye kort - i lilla toner DEL 6

Jeg likte så godt de kortene
jeg lagde i "black and white"
at jeg rett og slett måtte prøve de i en ny farge.

Så da ble det en lilla variant også.







(Bildene ble litt skarpere i fargen enn de er i virkeligheten)

Jeg syns det ble
 koselige kort.
Og med smårutet ark
fikk de 
et litt landlig preg
over seg.

Jeg liker det enkle uttrykket 
kortene symboliserer

Kortene er tilsalgs for kr 75,-
send meg en melding hvis du ønsker å kjøpe et kort
eller du finner de tilsalgs i 
Frisørsalongen til Benny.

(porto kommer i tillegg - hvis du vil ha de tilsendt i posten)

Ønsker du å se flere "nye" kort
Se innleggene Nye kort DEL 1  -  2  -  3  -   4  og  5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)