15 februar 2013

Nye kort - i "nytt" design DEL 1

Den siste måneden
har jeg jobbet
endel med å
lage
"nye" kort.


(viser bare et lite utsnitt av et par av kortene i dette innlegget)

Siden jeg hadde lyst til å
lage noe helt "nytt" 
har jeg brukt mye tid på å
se for meg
 det ferdige resultatet - 
laget skisser
og prøvd ut
ulike
teknikker.

De "nye" kortene
gjorde jeg
ferdig i forrige uke
og
jeg ble
veldig fornøyd - 
siden de ble
helt annerledes
enn
de kortene
 jeg har laget tidligere.


Jeg fikk et tips
 av ei venninne
om å lage 
flere kort
i samme stil.
Det har jeg prøvd
 og
det var
egentlig
veldig morsomt..

Dette resulterte
 i
at de "nye"kortene 
er
laget i
5 forskjellige
 "design"


Jeg kommer til å legge de ut
de "nye "kortene
på bloggen
men da under
 "designet"
de
hører
 til.

Kortene ble jeg inspirert til å lage
etter å ha vært på Gave og interiørmessa i år.
En av årets trender er
 KONTRASTER.
Det er litt det jeg har jobbet etter.

Ønsker du å se det ferdige resultatet
Klikk deg inn på :
Nye kort Del 2 - 3 - 4 - 5 - 6  ( 5 forskjellige innlegg)

Beklager at innlegget måtte deles opp i 6 deler
men ellers hadde det blitt
så "rotete" presentert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)