30 mai 2014

40000 TREFF.....

I dag nådde jeg 
40000 TREFF på bloggen :-)


Det er så utrolig gøy  - så jeg må få takke alle dere som daglig klikker dere innom bloggen :-)
Dette var moro !!!!


Tusen takk for alle koselige kommentarer som dere legger igjen :-)
Fortsett gjerne med det - det er så spennnende å åpne innlegget og se at det ligger nye kommentarer der :-)


Jeg startet bloggen i 2009 - litt sånn tilfeldig.
 Jeg hadde ingen plan med bloggen - og jeg husker ikke lenger grunnen til at jeg lagde den. 
Tror den var ment mest for mine nærmeste venner og familie.
Husker jeg var strålende fornøyd når jeg hadde 4 treff i løpet av en dag.
Nå ligger jeg i snitt på 200 treff om dagen.
Så en stor takk til alle dere lesere - 
dere gir meg god grunn til å fortsette :-)


Bloggen har gjort at jeg har blitt kjent med mange spennnende mennesker
 og det skjer stadig nye spennnende ting :-)


Siste nytt er at jeg er blitt medlem av Matbloggtoppen (alleoppskrifter.no)  - der finner du meg på 750.plass - jeg har bare 4 oppskrifter der inne - men klikk deg gjerne inn å se på de :-)


Jeg har mye på hjertet om dagen og jeg prøver å oppdatere bloggen med nye innlegg hver dag kl 06.00 på morningen. 
Så nå kan du få med deg siste nytt fra Livet på Lisland til frokosten :-)

Ønsker alle dere lesere 
en flott helg :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)