27 august 2012

Nytt male-motiv

I helgen har jeg prøvd meg på et nytt male-motiv.
Dette motivt syns jeg var litt koselig - jeg har prøvd å male det tidligere ved et par anledninger, men da fikk jeg ikke helt dreisen på det..

Denne gangen gikk det litt bedre og neste gang pleier det å gå enda bedre..


Her har jeg tatt ut noen detaljer fra bildet.


Syns selv at hytta ble litt koselig med krans på døra og blomsterkassser på vinduene.


Og ikke minst en søt liten ute-do med hjerte på døra.






7 kommentarer:

  1. Åååå så fint :) Du er kjempeflink. Hva har du malt på?

    SvarSlett

  2. Takk :-)

    Jeg lagde meg en mal - som jeg har skåret ut fra en treplate.
    Jeg kom tilfeldigvis over dette motivet og syns det var litt koselig som hytteskilt -

    Jeg har 1 plate til som jeg har grunnet og pusset ferdig som jeg skal prøve på :-) Så får vi se om jeg er like heldig med det ..



    SvarSlett
  3. Veldig koselig motiv og jeg likte farvene godt. Regner med at dette kommer til å bli populært :)

    SvarSlett
  4. Det er jo lov å håpe... :-)

    Begynner å bli litt lei av å male det samme motivet hver gang...godt hvis markblomstene kan byttes ut med noe nytt innimellom..

    Dette var ihvertfall gøy og krevde litt ekstra av meg..

    SvarSlett
  5. Såå fint det ble!!! Du er flink alså!!

    Ha en fin kveld!! :-)
    Snakkas i morgo :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk :-)
    Moro når det blir slik man ser det for seg ...

    Ha en fin kveld du også :)

    SvarSlett
  7. Hei.. Lager du hytte skilt på bestilling?
    Mvh jeanett

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)