17 desember 2012

Innpakning av gaver

I dag har jeg holdt på med innpakning av gaver.
Jeg syns at en koselig innpakning - gjør at gaven blir ekstra fin og 
det blir litt morsommere å gi den bort.


Det er som oftest ikke så mye som skal til for å gjøre det lille ekstra med innpakningen av gaven - litt ekstra fint bånd - eller grov hyssing - fine merkelapper - eller en ny vri på innpakningen...
Det lille ekstra gjør at gaven blir litt mer personlig og litt hyggeligere å få for den som mottar den..



Jeg pakket inn noen med rødt gavepapir med blonder som snor.. De ble fine :-)

















I år har jeg valgt å bruke endel sort - sølv og rødt papir når jeg har pakket inn gavene.
Med variasjon på båndene får hver gave sitt uttrykk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)