19 desember 2012

Jule-stress - hva er det ???

Det er faktisk noen i huset her som ikke vet hva jule-stress er...
Her ligger frøkna vår rett ut og bare koser seg...
uten en eneste bekymring..

Tenk så deilig å vært i hennes sted nå...


Da hadde jeg sluppet å bekymre meg om :

- de siste julegavene var i havn - 
- hva skal vi ha i butikken - 
- vi har husket ditt - 
- vi har husket datt - 
- har vi alt vi trenger av mat til juledagene -
- det er noe jeg rett og slett har glemt å gjøre -

I år skal jeg lage meg en egen julebok - det så jeg som tips her på en blogg.
Så slipper jeg dette tullet her hvert eneste år..
Da får jeg kontroll på alt som må gjøres til jul...









4 kommentarer:

  1. En god ide med en julebog - jeg har en til evt. rejse, så tjekker jeg lige om alt er med. Har næsten alt i hus, her er der Juleforkost 2. juledag med alle i vores lille fam. Vi skal have sild - snaps nisseøl forskellig kål pølse ribbensteg fiskefiler m. remolade - og ost. rejer. Vi har også pakkeleg alle har en lille pakke med og vi slår terning om pakkerne, vi må stjæle en pakke fra de andre - stiller uret og når klokken ringer er det slut. Nogen har 1 pakke og nogen har måske 3 pakker. Kevin syntes det er moro.

    SvarSlett
    Svar
    1. Der ga du meg et tips :-) jeg trenger både reisebok og julebok...for det er for tiden bare lagret i min hjerne og den har en tendens til å streike når den rommer for mye...hehe...sånn som på denne tiden..
      Så koselig at du får alle på besøk til deg på 2. Juledag - det ser ut som du har full kontroll på menyen...da kan dere kose dere masse..
      Den pakke-leken har jeg hørt om - det høres veldig gøy ut...skjønner godt at kevin syns det er morsomt...det hadde nok Oliver digget også...
      Du må kose deg masse i julen - det skal vi også :-)
      Stor klem fra oss

      Slett
  2. hvad mener du med punkt 1 ?
    mormor DK

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte du på den med om alle pakker er i havn - om jeg har fått ordnet alle gavene.... ???

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)