13 desember 2012

Mohair sokker

Er du på jakt etter den perfekte gave til :
- en som er mye ute i kulda
- eller mye ute i naturen
- eller som er litt "frysen" av seg..


Vi har mohairsokker til salgs - spunnet fra ulla til mohairgeiter..



Disse mohair-sokkene inneholder 65 % mohair - er myke og gode ( klør ikke)
og brukes rett på huden - mohair er fukt-transporterende så man holder seg tørr og varm ved bruk..
Mohair-sokkene er ideelle å bruke hele året...sommer som vinter..


Mohair-sokkene vaskes i maskin på 40 grader - og tover ikke..

Jeg kom over disse mohair-sokkene da jeg kjøpte mohairgeitene mine og har siden vært frelst..
Jeg ble forhandler av mohair-sokkene i fjor - og har i løpet av året fått veldig mange fornøyde kunder som kommer igjen og vil ha flere par..

Mohair sokkene finnes både i en tynn og en tykk variant og koster kr . 195.- pr par..
Du får de i følgende størrelser : 37-40, 41-44 og 45-48.

Send meg en mail om du ønsker å bestille :
lena.lilleland@gmail.com
eller så får du kjøpt dem i frisørsalongen til Benny.

Vi har alle størrelser inne på lager nå -
i både den tynne og tykke varianten..

2 kommentarer:

  1. Dette er super julegave Lena :)
    Disse sokkene bruker jeg selv og jeg har gitt dem til andre.
    Jeg er superfornøyd og fryser aldri på beina lengre :)

    Wibece

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)