12 september 2013

Til tider ganske så majestetisk...


Ingen tvil om at Mr. Nelson er 
majestetisk 
og en utrolig flott KAR !!!!


Han er blitt litt av en rugg i løpet av sommeren....
Det ser ikke ut som man må til seters for å gjøre seg fet...
det er mer enn nok å spise på her hjemme på gården..



Når geitene kom fra setra - begynner Mr. Nelson å komme i brunst..
Og vi har klart å holde han unna lenge...
Men nå er det slutt !!!
Nå vil han inn til damene !!!!
Og det ordner han selv.


Vi har lurt lenge på hvordan han har kommet seg over...
her om dagen fikk vi svaret.
Da hadde akkurat husbonden fått han tilbake i innhegningen sin - 
i det husbonden snudde seg - hørte han bare et brak.
Da hadde mr. Nelson tatt fart og nikket til gjerdestolpen så flisene sto.
Sånn var det med den saken.
Da var det ikke annet å gjøre enn å slippe han inn til damene..
Og nå er det ro - det var det han ville..



Her er han kommet seg inn i hagen min - 
men gamlemor som han er interessert i er på andre siden av gjerdet...


Så da er det iherdig flørting igjennom gjerdet....




Etter intens flørting - 
ble det en del traving opp og ned langs gjerdet i håp om at 
det skulle dukke oppe en mulighet til å komme seg inn..
Det gjorde ikke det...




Han holder øye med meg -
som prøver å få inn noen blinkskudd med kameraet..
hehe...og jeg holder øye med han...
for har liten lyst til å komme imellom han og en eventuell dame han sikler på...


Flott kar da ????
Jeg må bare innrømme at han er utrolig majestetisk der han står...


Her kom blinkskuddet jeg ventet på !!!

Så 1 - 0 til meg...
Æda-bæda..








4 kommentarer:

  1. Ingen tvil om at du fikk blinkskuddet ditt :)
    Morsom historie og flott bilder bilder av Mr. Nelson :)

    Wibece

    SvarSlett
  2. Hei Hei I mit neste liv skal jeg være geit på Lisland eller hest på Nybøl.Jeg håper der vil blive laget MASSE urtesalt på Lisland i høst så vi kan snike til os litt........ mange hilsner og tilykke med ny salong fra os i Danmark

    SvarSlett
    Svar
    1. ha ha ha....ja de dyra har det godt :-)

      Vi mååååå lage urtesalt i høst - det er snart tomt..
      Tror jeg har kontroll på oppskriften så da er det bare å sette i gang snart...så da skal du få en stor ladning :-)

      Ha en fin dag :-)

      Og hils alle....

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)