13 august 2015

Retro-kofta i friske sommerfarger..

Jeg har glemt å vise dere retro-jakka mi -
etter at jeg strikket den ferdig.
Syns den ble sååå fiiiin !!!!


Jeg elsker farger -
og valgte å strikke retro-kofta i litt spreke fargerog
i en litt sommerlig variant...


Det som er gøy med retro-kofta
er at den kan kombineres i de fargene du liker best.
Den er enkel å strikke og det er tykt garn og tykke pinner -
så den blir ferdig på 1-2-3.


Den var veldig morsom å strikke -
så det frister å lage en til i andre farger :-)


2 kommentarer:

  1. Så fiin den ble!! Herlige glade sommerfarger som du kledde ordentlig godt. Strikker også en retrokofte men fikk litt sydilla i sommer så den ligger og venter på høstdagene (fikk lyst å finne den fram nå når jeg ser din da ;) ). Pam i Sør

    SvarSlett
  2. Superfin kofte! :) Ikke mange slike fargerike jeg har sett før, men jammen så fint det er med farger :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)