10 mars 2014

på jakt etter inspirasjon...


Jeg har tatt et skikkelig dyp-dykk i bildene mine nå - 
rett og slett for å hente litt inspirasjon.
Kjenner at det er så godt å se sommerbilder igjen  -
og huske tilbake til mange fine turer på setra.
Det er dit jeg lengter tilbake -
på denne tiden av året.

Gleder meg til sommer på setra igjen :-)


Ailen og Pernille på setra i fjor sommer 


Gamlemor syns det var koselig å få besøk på setra.

Det har vært en lang og tung vinter nå - 
med snø - nedbør og tåke i lange lange tider -
har såvidt sett snurten av sola 2 ganger siden januar.
Energien er helt på bånn om dagen og 
det er ikke helt enkelt å finne inspirasjon.
Hjalp litt med sol i helgen da :-)

Men da er det godt å se på bildene at det kommer en ny tid snart.
Og det jeg alltid gleder meg mest til på denne tida av året -
er å reise på setra igjen.

Utsikten fra seterbua - koselig med geitene som ligger å venter på at vi skal våkne

Så nydelig å se når setra flommer over av markblomster -

Mohairgeitene koser seg nede ved den gamle hestestallen

 Her er det koselig utsikt på morgenkvisten -
når du titter ut
gjennom de originale vinduene som alltid har vært der.
Kanskje er geitene våkne eller
 det tråkker noen rådyr nede på jordet..

Koselig bilde fra seterbua


Beste plass på jord - på setra (selv i regnvær )

Kunsten er å glede seg over hver dag - 
men det er ikke alltid like lett.
Akkurat nå kjenner jeg at det er deilig å drømme seg litt bort
til sommer, seterliv og sol.
Jeg kjenner at det gir inspirasjon 
å se at 
sommeren snart er i vente.

Det gleder jeg meg over om dagen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)