28 januar 2013

Forandring fryder


Siden jeg klarte å få til disse avstikkerne på vei til Lillestrøm 
ble det både gardin, pute og pledd på meg på lørdagen..

Så nå har kosekroken blitt ny..
Nå ser den slik ut :




Jeg er veldig fornøyd med resultatet -
syns den fikk et ryddigere preg...
Vet ikke om dere er enige ???
Jeg har med vilje ikke flyttet på noe
eller endret annet enn gardinene og putene...for å se forskjellen..

For slik var den før:


Jeg liker at rommene og stilen glir litt over i hverandre -
og at huset har en lun og avslappet stil...
Dette kan innimellom by på litt problemer for meg -
siden jeg ser det for meg hvordan jeg vil ha det -
 også dukker ikke de rette tingene opp.

For å ta et eksempel 
har jeg vært uten gardiner i mange mange år i stua -
siden de rette gardinene aldri har dukket opp..
Derfor ble jeg så glad da ideen min nå funket...

I utgangspunktet har jeg vært på jakt etter "knyte - lift"
men uten noe "trykk"...
men nå ser jeg at en helt vanlig lift-gardin
kledde både huset og vinduene veldig godt....

Så innimellom må man bare
prøve seg frem..
og da er så gøy når det klaffer...


Fniser litt for meg selv nå...
for jeg lurer på om pianoet skal på en aldri så liten flyttefot...
hmmm....det må jeg tenke litt over...

2 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint :)
    Rommet virket ryddigere, varmere og koseligere :)
    Du har veldig god smak :)

    Wibece

    SvarSlett
  2. Der tenker jeg liftgardina har kommet på plass!! Så fint det ble!!
    Flink du er til å gjøre det koselig rundt deg!
    Ha en fin kveld :-)
    Klem Ingrid :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)