18 januar 2013

God helg


Da var det endelig helg.
Tenkte jeg ville vise dere at jeg har hatt en aldri så liten ommøblering
etter at julen ble ryddet.
hihi...det er nesten blitt en tradisjon.
Så fort jula er ute 
så er jeg igang med å flytte rundt på møblene.

I år flyttet godstolen ut i spisestuen.



Jeg syns kurvstolen passet mye bedre inn i spisestuen.
Kurvstolen glir mye bedre inn sammen med resten av interiøret
enn skinnstolen som sto der tidligere.


Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.
Her kan jeg sitte å lese eller strikke mens 
jeg kan nyte varmen fra vedovnen..
Det er kooooos !!!


Her har et par geite-horn blitt bordpynt.
De liker jeg veldig godt !!!

Ønsker dere alle en fin fin helg !!!


10 kommentarer:

  1. Så koselig! Nå fikk jeg lyst til å strikke!
    Dere har det veldig fint!
    Den apotekerbenken eller hva det heter? var fin! Veldig kjekt med så mye plass!
    Kos dere videre!

    God helg til dere:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselige ord :-)
      Det var jo koselig at jeg kan være til inpirasjon.. Du får frem med strikketøyet ditt :-)
      Det er tida for det nå :-) og du er jo så flink til å strikke.
      Den benken er jeg veldig glad i ...der er det plass til mye rart :-)

      Ha en fin helg :-)

      Slett
  2. Knall fine bilder Lena :)
    Superkoselig hos dere :)
    Fikk nesten litt hyttefølelse nå jeg hehe

    Wibece

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Du vet jeg er alltid så fornøyd når jeg får flyttet litt rundt på møblene mine :-)
      hehe...likte den hyttefølelsen din....
      for i kveld sa mini'en : " ååååh nå har vi det akkurat sånn som vi pleier å ha det på hytta..."
      Det er nok fordi vi har spilt mastermind - svarte-per og nervøs...
      Det var morsomt for det var helt klart noe han forbandt med hytte-livet :-)

      Klem Lena

      Slett
  3. Ønsker god weekend - helt fantastisk hyggeligt.
    hilsner Danmark.

    SvarSlett
    Svar
    1. God weekend til deg også :-)
      Her er det - 16 grader i dag - så ligger ann til innekos i dag :-)

      Klem Lena

      Slett
  4. Å så koselig du har det:-) Det er morsomt å snu litt på møbler og gjøre det litt nytt rundt seg! Dere må ha en riktig god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-)
      Det er alltid gøy å snu litt om - da føles det som det blir litt nytt :-)

      En riktig god helg til dere også :-)

      Slett
  5. Kjempekoslig blogg du har Lena:)
    Den apoteker disken/kjøpmansdisken er den fra gammel tid eller
    av ny dato, men malt i dine farger?
    Skulle gjerne ha kjøpt meg en slik, de er så prakatiske og ikke miste
    er det et litt gammelt preg over de.

    Åsne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig tilbakemelding :-)
      Kjøpmannsdisken er ny - men malt i gammel stil..
      Den er veldig praktisk - får lagt vekk alt smårot og småtteri som trenger en fast plass :-)
      Jeg har kjøpt den slik - så har ikke malt den slik selv..
      Den er favorittmøbel Nr.1 i huset her - veldig fornøyd med det kjøpet..
      Mange år siden jeg kjøpte den og har ikke sett den i salg etter det...

      Lena

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)