23 januar 2013

Nytt kjøkken på 1-2-3


Her om dagen fikk jeg erfare at det ofte ikke er så store forandringer som
skal til før et rom virkelig endrer karakter.

Jeg har lenge hatt lyst på knytegardin - 
men på grunn av
10 tommel-totter når det kommer til sying -
ble valget nå en ferdig sydd lift-gardin...
3 spiker og vips så var gardina på plass


Jeg syns kjøkkenet fikk "strammet" seg opp litt.


Det er ofte veldig lite som skal til for å få en forandring.
En ny gardin var alt som skulle til for at
det føltes som et nytt kjøkken.

Med en blomst i vindu - duk på bordet -
noen lysestaker du er glad i -
Så har du kanskje det lille som skal til.

Uansett - vi er ihvertfall strålende fornøyd med resultatet.






8 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint, og kjempekoselig kjøkken også har dere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd :-)
      det er så deilig å få det litt luftigere
      når jula er ryddet ut :-)

      Ha en fin kveld :-)

      Slett
  2. Helt enig med deg i at det er lite som skal til :)
    Det ble veldig fint på det koselige kjøkkenet ditt :)
    Lift gardina var superfin :)

    Wibece

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var veldig lite som skulle til :-)
      Jeg ble så fornøyd med den nye gardina -
      syns den passet veldig fint inn..
      Så nå er så det koselig å sitte på kjøkkenet igjen :-)

      Ha en fin fin kveld :-)

      Klem Lena

      Slett
  3. Så koselig! Jeg likte den grønne stolen veeldig godt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      hehe...morsomt at du likte den - den grønne stolen er nemlig Oliver sitt verk.
      Den er malt i yndlingsfargen hans (av han selv) - hehe så den passer han godt på.
      Livredd for at mor skal komme med malepenselen sin...:-)













      Slett
  4. Hei hei :-)
    De nye kjøkken gardinene ble KJEMPE fine!! Det gjorde seg veldig. Jeg likte VELDIG godt de du hadde før også (de med det hekla mellomverket), men det er alltid moro med litt forandring :-)
    Koselig kjøkken har dere iallefall :-) varmt og trivelig er det!
    Ha en fin kveld :-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg ble kjempefornøyd :-) Syns de passet så godt nå.
      De hekla gardinene mine er jeg veldig glad i - men de er litt for sommerlige på denne tida - så
      det får vente til litt nærmere våren.

      Likte veldig godt forandringen selv - så syns det ble veldig koselig på kjøkkenet nå...
      Morsomt at det er så lite som skal til :-)

      Ha en fin fin kveld :-)

      Klem Lena

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)