26 januar 2013

På Gave- og interiør messa

I dag har vi hatt en intens men veldig inspirerende dag.
Jeg har lenge hatt et stort ønske om å få sett Gave og interiørmessa.
Og i år klaffet det slik at vi hadde mulighet til å reise..

I går var energi-nivået veldig lavt og det fristet overhodet ikke å reise...
Men i dag etter en natts lading - 
så var jeg virkelig klar for INTERIØR-MESSE...


I DAG HAR JEG SETT :
- Så mange koselig ting   
- noen overraskende tøffe stander  
- mye stilig ( som jeg ønsker meg ) 
- igjen en skolevenninne som jeg ikke har sett på 20 år.

For meg har dette vært en drømmedag -
kjenner bare at jeg har fått skikkelig inspirasjon...
og er nesten litt "høy" 
så moro syns jeg det er med interiør.

Så nå er ønskelista mi blitt veldig laaaaang !!!! (flirer litt da... ) Den er nemlig lang i utgangspunktet..

Som dere ser av bildene
er det nå
beina på bordet stemning i heimen
litt landliv - inspirasjon og
deilig kaffe og baileys i koppen...
og fyr i ovnen..

Så nå er det bare å fordøye dagens inntrykk !!!!!


8 kommentarer:

  1. Gave og interiør messa...Åååå din heeeeeldiggris!!!! Ha en fin dag!
    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde en super dag !!!!
      Fikk masse inspirasjon :-)
      Ha en fin kveld :-)

      Slett
  2. Dette må jo ha vært midt i blinken for deg hehe
    Skjønner at du føler deg litt "høy" :)
    Virker som du virkelig ble inspirert av dette :)

    Wibece

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  3. Svar
    1. Tusen takk :-) hyggelig å høre at du likte deg her inne :-)

      Slett
  4. Hei Lena.
    Så koselig blogg du har:). Drømmesegbortblogg:))

    Jill

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-)

      Åååh så koselig å høre -
      det ble jeg glad for å høre :-)

      Alltid hyggelig å høre fra dere lesere - og da gir det litt ekstra lyst til å fortsette å blogge :-)

      Ønsker deg en fin fin uke :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)