27 januar 2013

Når alt klaffer.....

I går fikk jeg slått mange fluer i ett smekk..

Vi hadde i utgangspunktet bare Lillestrøm og Gave og interiørmessa
som mål for turen i går -
(men med litt "kvinnelist")
klarte jeg å få til et par avstikkere på veien.

Første stopp var for å kjøpe litt nytt "stæsj" til kort-produksjon.
Jeg hadde en del ting som jeg trengte og jeg fikk tak i det meste.
Lovte at det bare skulle ta max 10 min -
og klarte å holde tidsskjemaet..
(hehe hadde huskelista i hodet - så det gikk bra)



Så var det en liten stopp i Oslo - 
siden Oliver skulle ha tantedag
og en tur på Kontiki-museet.

Etter det bar det rett inn på messa...
selv om vi ikke var er så mange timer -
klarte vi å få sett alle standene.
Og kom ut igjen derfra med masse inntrykk...
og ikke minst inspirasjon.

Etter å ha plukket opp igjen en strålende fornøyd gutt igjen i Oslo  -
som hadde vært på Kontiki-museet - og kjørt x-antall busser - spist pizza på 
Peppes og ikke minst spist IS...
skulle vi egentlig ha strake veien hjem...

Meeeeen....
mor hadde andre planer....
så en ny liten avstikker....
og da fikk jeg jammen ordnet resten av det jeg hadde på "skulle gjerne hatt " lista mi....


(ny pute , pledd og lift-gardin)


Så ikke rart jeg var strålende fornøyd med dagen i går :-)
Utrolig hva man rekker i løpet av en dag når alt klaffer.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)