26 juli 2013

I drivhuset nå....

Endelig !!!!!
Da har jeg fått jeg lønn for strevet -
for nå er de første tomatene blitt røde.


SÅ GØY !!!!!


Da er alle kvelder med gjødsling og vanning
verdt strevet....
I kveld skal vi ha den første smaksprøven...
Mmmmm....


Her ser dere et par av tomatplantene...
jeg har fjernet alle "tyver" og beholdt 4-5 klaser på hver plante.
(hvis dere ser at bladene er litt "krøllete" -
så skyldes det for mye gjødsling - men det var visst bare bra )
Det ser ut til at det er akkurat passe med  4-5 klaser på hver plante -
for nå kan det til og med hende vi får alle modne...
Så moro altså :-)


Jeg er ganske så stolt av meg selv akkurat nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du har lyst -
alltid hyggelig med et lite "spor" fra dere lesere :-)